Data/Hora
Dates - 23/04/2022
0:00
Categories No Categories
Amb la primavera arriba Sant Jordi i l’ADENC també ho celebra! Arriba una de les jornades festives preferides de tots i totes: 23 d’abril, la diada de Sant Jordi. Desprès dels últims dos anys sense poder-ho celebrar , aquest cop tornem al carrer per envoltar-nos de bones lectures, per regalar i recomanar, però sobretot de gaudir dels llibres!
Aquest any ens trobareu a la Rambla de Sabadell (ens trobareu aproximadament davant del número 47 de la Rambla) amb llibres de primera i segona mà, jocs naturalistes i informació sobre les nostres activitats. Compartirem espai amb altres entitats de la ciutat des de primera hora del mati fins passades les vuit del vespre!
Els beneficis d’aquesta jornada serviran per continuar les nostres campanyes i activitats en de defensa i estudi de la natura!
Per poder-ho dur a terme, ens cal la vostra col·laboració: Necessitem persones voluntàries per cobrir els diferents torns. Són torns breus que no us impediran poder gaudir de la festa la resta del dia, però és important que enguany tornem al carrer!